środa, 6 listopada 2019

Strange, baby, don't you think I'm looking older





Powiem Wam, że szczerze i serdecznie się cieszę na ten listopad, na szarość i spokojność.


Ostatnie tygodnie, poza słońcem, obfitowały u nas w najrozmaitsze emocje. Wszystkie najintensywniejsze. Nie wszystkie przyjemne.
Męczące to było, czuję się starsza o parę lat.


Wśród tych tygodni przeintensywnych, zdarzały się na szczęście też cudowne momenty, pełne szurania w liściach i wystawiania twarzy do słońca, momenty błogie i powolne.
Bo ta energetyczność tego złota i słońca, którą się człowiek tradycyjnie próbuje nasycić na zapas, jest jednak inna niż soczysta energetyczność wiosenna. Jest spokojniejsza, powolniejsza, bardziej wyciszona.

I wiecie co, chociaż skończył się festiwal złota i październikowa uczta dla wszystkich zmysłów, to największą ochotę aktualnie mam na zakopanie się pod kocem i bezruch.

Po prostu. Zmęczona jestem okropnie.

Zmęczona, bo ciągle robię i nic nie jest porządnie zrobione. A wyrzuty sumienia tłoczą się w kolejce, który pierwszy, który większy. Cała gama.
Zmęczona tymi emocjami ostatnich tygodni.
Dlatego ten kocyk, ten sen zimowy.

Chce mi się klasycznego jazzu i przejmującego bluesa, plumkającego jak krople deszczu pianina i rzewnej gitary.
Chce mi się wełny i herbaty z sokiem malinowym od mamy. 
Chce mi się rutyny, zwykłości i spokoju.
Grubaśnych, wciągających powieści. 
Spacerów w szarzejących lasach. 
A szary i niedoceniany listopad to wszystko umożliwia i usprawiedliwia. Listopad to jedyny taki miesiąc kiedy można sobie legalnie nicniechcieć.

Odpaliliśmy nawilżacz powietrza, który dyfuzuje nam cudowne mieszanki olejków eterycznych.
Powiesiliśmy dodatkowe światełka w salonie.
Zaopatrzyliśmy się w swetry i wygodne, ciepłe buty. Na czytniku kilka książek, na półce nowe płyty.

Zwolnimy, uspokoimy chaos.

To będzie dobry listopad.










16 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie piękne. Ile piegów lato zostawiło !
    Życzę Ci bardzo uspokojenia. Jesienny czas który zwalnia, niech będzie dobry.

    P.S. Skąd sweter ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Czas zaiste zwolnił!!
      Sweter to Marc O'Polo, kupiony od przyjaciółki, super ciepły:D

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz!
    mam nadzieję, że Twój listopad będzie właśnie taki jak opisujesz i pozwoli odetchnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak, bardzo mnie ten listopad wyciszył:)

      Usuń
  3. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak... dziewczynka... uroczo, bardzo ładnie :)!!!
    Chciałabym zwolnić w listopadzie... ale ten szalony kołowrót ciągle się toczy. Mam nadzieję, że wreszcie wyhamuje... zwolni trochę.
    Jak zawsze Twoje przemyślenia uspokajają mnie... wyciszają... Odpoczywalnia udziela się również czytelnikom :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielki Justyna, bardzo to udzielanie się odpoczywalni mnie cieszy

      Usuń
  4. Pola, czy mogłabyś zrobić post o jedzeniu na jesień? Jakie zupy,ciasto robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem u mnie bardzo kiepsko, postaram się coś jeszcze jesienne dodać, a tutaj trochę jedzenia na zimny czas: http://odpoczywalnia.blogspot.com/2015/12/zimowe-jedzenie.html

      Usuń
  5. Miłych szarych dni końcówki listopada. Wszystkie musimy zrobić sobie kilka małych przyjemności. Od tego w końcu są jesienne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas leci, a ja mam wrażenie, że Ty coraz piękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia oby końcówka roku była spokojniejsza i przyjemniejsza. Ja nie lubię listopada dołuje mnie i przybija, czekam na świąteczny grudzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your Affiliate Money Printing Machine is waiting -

    Plus, making profit with it is as simple as 1...2...3!

    Here's how it all works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add some push button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system grow your list and sell your affiliate products for you!

    Do you want to start making money?

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za spędzony u mnie czas i każdy komentarz. Jeśli spodobał Ci się ten post, będzie mi miło jeśli go zalajkujesz / udostępnisz:) Pozdrawiam!